Facebook oldal kezelése

Ha úgy érzed, hogy nem használod ki a Facebook által elérhető hirdetési lehetőségeket itt az ideje elkezdened!

Facebookról általában- miért érdemes vállalkozóként elkezdeni?

2019-ben már nem csak érdemes vagy javasolt a social mediában szerepelned és hirdetned a vállalkozásodat, hanem szinte kötelező. A Facebook manapság már sokkal több, mint egy közösségi platform. Magyarorszáon és külföldön egyaránt a legnépszerűbb közösségi felület.

Statisztikák szerint 5,77 millió magyar regisztrált a Facebookon, ami a teljes lakosság majdnem 60 %-a. Ráadásul a magyar felhasználók rengeteg időt töltenek a Facebook hírfolyamuk nézegetésével: naponta átlagosan 86 percet. Az internetezők 96 százaléka legalább heti rendszerességgel látogatja a közösségi oldalakat. A legnépszerűbb telefonos alkalmazás kiléte és használatának gyakorisága sem meglepetés: A Facebook alkalmazást a megkérdezettek 93 százaléka látogatja legalább hetente. (További eredmények itt.) Mary Meeker 2018-as internetes trend jelentése szerint a válaszadók 55%-a vásárolt olyan terméket, emelyet valamelyik közösségi médiában látott (Facebook, Instagram, Pinterest) 

A facebook több adatot is tárol a használókról: nemüket, korukat, érdeklődési körüket, lakhelyet. Figyeli, megjegyzi  és elemzi az adatokat, ezek által csoportosít. A hirdetések során ezeknek a csoportoknak teszi lehetővé a célzott elérést, ezzel növelve a sikeresebb hirdetést. 

A hirdetéseket az alábbi kategóriák alapján lehet szűkíteni:

  • Életkor / korcsoportok
  • Nem
  • Földrajzi helyek (pl.: utazási célok vagy lakhely)
  • Érdeklődési körök, hobbik (pl.: főzés, edzés, foci, kertészet, utazás, vadászat, stb.)
  • Végzettség
  • Kapcsolati státusz (egyedülálló, kapcsolatban, eljegyzett, házas, stb)
  • Kedvelések/követések

Ma már az arculatépítés nem áll meg a logó, névjegykártya és weboldal elkészítésénél, a Facebookon való jelenlét sem hiányozhat!

Miért szükséges a facebookon való aktív részvétel?

Vonzó megjelenés

megfelelő emberek elérése

Márka és imázs építés

Vevőkör gyarapítás

Közösség építés

Költséghatékony hirdetési felület

A legnépszerűbb közösségi oldal 5 millió felhasználóval

Célok, lehetőségek

Az interaktivitás növelése, rajongótábor gyarapítás, népszerűség növelése, folyamatos aktív kommunikáció. 

 

A rendszeres és aktív bejegyzések közzétételével elérhetjük, hogy követőink, lájkolóink lojálissá, érdekeltté válljanak cégünk irányába. 

Hirdetésekkel újabb érdeklődőkhöz érünk el, felkelthetjük a potenciális ügyfelek figyelmét és elkezdődik vállalkozásunk nevének megismertetése, a bizalomépítés folyamata.

Célok, lehetőségek

Az interaktivitás növelése, rajongótábor gyarapítás, népszerűség növelése, folyamatos aktív kommunikáció. 

 

A rendszeres és aktív bejegyzések közzétételével elérhetjük, hogy követőink, lájkolóink lojálissá, érdekeltté válljanak cégünk irányába. 

Hirdetésekkel újabb érdeklődőkhöz érünk el, felkelthetjük a potenciális ügyfelek figyelmét és elkezdődik vállalkozásunk nevének megismertetése, a bizalomépítés folyamata.

Mit tartalmaz az általam kínált Facebook kampány?

Facebook oldal kezelése, építése

A Facebookon fontos a folyamatos posztolás, hogy oldalunkon látszodjon a folyamatos jelenlét. Ez kezdő oldal létrehozásakor is fontos, de meglévő követőkkel éppúgy.  Havi 10-12 poszt megjelenítése (saját kép és szöveg, megosztott cikk híroldalról, videók, érdekességek) megjelenítését vállalom.

Előny: Rálátás a tevékenységre

Az internetszolgálatás és hozzá kapcsolódó marketing folyamatokat ismerem, ezáltal kevesebb konzultációra és információra van szükségem a munka elvégzésére, önálóbb a munkavégzés.

Látogatottság növelés

A posztok és hirdetések segítségével a cél az is,  hogy minél több látogató, ezáltal érdeklődő érkezzen a Facebook oldalra, ezáltal a saját weboldalra is.

Ügyfélkapcsolat

A megosztott posztok alá érkező reakciók kezelése, és üzenetekre való válaszolásban részvétel (nem teljes körűen)

Galéria – bejegyzés minták